Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Ο ξεχασμένος.7!!...



21:16 (Ανεύρεσις ημερομηνίας αδύνατος) Έχω δίπλα μου όσα χρειάζεται μιά καλή Μοναξιά: Μιά Υπολογίστρια, 3 τάμπλετ, 2 κινητά καί τή ΝΙΚΟΝ μου από την φετινή Μ. Παρασκευή, που ήταν για μένα “White Friday”.7!!
Πριν από λίγη ώρα έπλυνα τα λίγα πιατικά καί τα φωτογράφισα, για να τα θυμάμαι ώς την τελευταία φετινή ευκαιρία Σκεπτικών Αφορμών...
Μετά έβαλα το στικάκι στήν Υπολογίστρια, πού είναι η αγόγγυστη εθελόντρια (κι άλλη στιγματισμένη λέξη-έννοια-ιδέα) γραμματέας μου, όπου υπάρχει μέρος ή τμήμα (στιγματισμένες επίσης λέξεις) τής Διαδικτυακής Πνευματικής Περιουσίας μου, πού την χάριζα τμηματικά γιά 17 ολόκληρα χρόνια σέ Ανθρώπους, δηλαδή άνω θρώσκοντες-βλέποντες.
Τά θέματα πρός Προβληματισμό καί Διαλογισμό αμέτρητα καί Απροσδόκητα σε σημείο ξαφνιάσματος καί τού δημιουργού τους.7!!
Έψαχνα ένα Πρωτοχρονιάτικο, πού είναι σχεδόν αδύνατο νά μήν έχω γράψει, αλλά είναι φυσικό να έχω μαύρα (κοσμητικό επίθετο κατά Βαγγέλη Σκουβαρά, το οποίο δέν προσθέτει τίποτε στο ουσιαστικό, πού προσδιορίζει) μεσάνυχτα γιά το πιθανό περιεχόμενό του.
Έβαλα ημερομηνία 1/1 στην λειτουργία αναζήτησης, αλλά δέν βρήκε τίποτε. Διακόπτω, γιά να δοκιμάσω άλλο κλειδί, μήπως κερδίσω Χρόνο... 21:54
22:40 Τελικά η Αναζήτηση είναι Θεϊκή Εφεύρεση.7!! Βρήκα, δηλαδή εύρηκα, μέχρι καί ρουαγιάν μου πρό ετών αναφερόμενα στό Λιτσάκι μέ αποτέλεσμα να συγκινηθώ μέχρι δακρύων. Λογική λέξη κλειδί ( η έμπνευση ήρθε,  Αγκάθα Κρίστι, στην τουαλέτα καί να ξέρεις ότι πολύ τήν διασκέδασα αυτήν  την  σημείο μαγική  κοινή μας ιδιότητα,  όταν την πρωτοπληροφορήθηκα.7!!...) η "Πρωτοχρονιά" καί ήταν μόνον αυτή η λέξη στίς 298 σελίδες!!! Μήπως δέν επαναλαμβάνομαι;
Η αμέσως επομένη ανάρτηση μέ αφορμή κάποιον Ιορδάνη είναι Ιστορική, άν καί κουραστική, αλλά έχουμε διακοπές. Πέστε ότι θα διαβάσετε το πιό σύντομο βιβλίο κι αφήστε τήν Φαντασία σας να καλπάσει, για να το επεκτείνετε στα όρια τής Αντοχής σας.7!!
Γιά.Σα.ς (καί παντί τρόπω κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου