Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Επετειακό (πριν από 3 χρόνια) Επικοινωνιακό “Μανιφέστο”.7!!...

7 Λόγοι Καταγγελίας Cosmote.7!!… (15/1/2016)



Λόγοι Καταγγελίας Ιωάννου Σαρατζίδη του Δημητρίου
(Πελάτου Ο.Τ.Ε.-Cosmote διά του Υποκαταστήματος Σταυρούπολης)

  1. Δεν έχει διαδικτυακή παρακολούθηση της πορείας των 300 λεπτών κλήσεων προς κινητά (Το έχω αναφέρει σε Στέλλα, Κοσμά και Βέτα), όπως είχε η ΟΝ π.χ.
Δεν υπάρχει η πρωτότυπη γλώσσα (η Αγγλική) στην μετάδοση των τεννιστικών αγώνων (Το έχω επίσης αναφέρει σε Στέλλα, Κοσμά και Βέτα) κι αναγκάζομαι να βλέπω χωρίς ήχο, γιατί οι σχολιασμοί των ασχέτων σχολιαστών είναι για τα…μπάζα.
Καταργήσατε τα 5 ημερησίως Σ.Μ., που έστελνα από το Myotenet! Προηγήθηκε η μείωση, γιατί παλιά ήταν πολύ περισσότερα, και ήλθε η κατάργηση!!!
Μειώσατε τους Ελληνικούς χαρακτήρες των Σ.Μ., ενώ όχι τους Λατινικούς (δηλαδή τα Greeklish) με προσωπικό αποτέλεσμα να χρειάζομαι και 2ο ΣΜ να επικοινωνήσω διπλασιάζοντας το κόστος τους.
Χρεώσατε έξτρα για το ποδόσφαιρο (champions league), πού εγώ δεν παρακολουθώ κάν…
Έχω ζητήσει ένα ειδικό πακέτο τηλεοπτικό {χωρίς Ελληνικά Κανάλια, αθλητικά (πλην Eurosport) κλπ} και απερρίφθη το αίτημά μου ως αδύνατον…
Για την εγκατάσταση “αναβαθμισμένης” εφαρμογής της cosmote (on the go anyway 5 GB) βάζετε προϋπόθεση να έχετε πρόσβαση στα αρχεία και τους φακέλους μου!!!… Είστε με τα καλά σας;
Υπάρχουν και άλλα σημεία τριβής με την Αριστοτέλεια Λογική, αλλά δεν είναι της παρούσης…
Θεσσαλονίκη Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015
Ο καταγγέλλων
Υπογραφή ευανάγνωστη


Καταγγελία πολλαπλών συμβάσεων μεταξύ ΟΤΕ-Cosmote και Ιωάννου Σαρατζίδη
Αρχίζω με το ΤV-ΟΤΕ:
Το επιλεγμένο πρόγραμμα των ταινιών εν πολλοίς δεν ήταν των ενδιαφερόντων μου και απλώς το αναφέρω.
Οι Τεννιστικές αναμεταδόσεις οι οποίες ΔΕΝ συμπεριέλαμβαναν τα Grand Slam τουρνουά (Μελβούρνη. Παρίσι, Λονδίνο και Νέα Υόρκη) κι αυτό δεν το ήξερα, αλλά το δέχτηκα, γιατί υπήρχαν το Eurosport1-2. Το κυριότερο στις δικές σας μειονέκτημα και απαράδεκτο ήταν η έλλειψη επιλογής γλώσσας πρωτότυπης μετάδοσης με αποτέλεσμα (λόγω της γνωστής ανεπάρκειας των ελλήνων σχολιαστών) να βλέπω mute-tennis και να μην ακούω το μπαλλάκι…
Πάμε τώρα στην διαδικτυακή σύνδεση, η οποία ήταν μέτρια σε ταχύτητα, αν και την αναβάθμισα με προτροπή σας. Δέχτηκα το μεγάλο σοκ, όταν μπήκα στο myote και διαπίστωσα ξαφνικά ότι κόψατε την υπηρεσία αποστολής δωρεάν 5 δωρεάν μηνυμάτων ημερησίως, που ήταν για μένα βασικό στοιχείο των επικοινωνιακών μου αναγκών και όχι σε στυλ (Γειά σας. Τι κάνετε; Καλά είμαστε…. Σημειωτέον ότι παλιότερα τα δωρεάν μηνύματα ήταν πολύ περισσότερα πριν τα περιορίσετε σε 5… Μονομερής απόφασις μη αποδεκτή εκ μέρους μου.
Για την ασφάλεια της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μου δεν μπορώ να μιλήσω αυτή τη στιγμή, γιατί δεν έχω στοιχεία… Από τον προηγούμενο provider έφυγα, γιατί υπήρξε hackerism-χακερισμός (αφαίρεση στοιχείων-μηνυμάτων από συνδεδεμένο διαδικτυακά Η/Υ) στην αλληλογραφία μου…
Από το σταθερό μου δεν έκανα (κατά) χρήση του χρόνου ομιλίας μου με κινητά, οπότε με πρόταση υπαλλήλου σας πήγα στα 30΄, αλλά τότε ήλθε ο παραφουσκωμένος λογαριασμός των 151 Ε και ζήτησα αναλυτική χρέωση, την οποία μου την χρεώσατε (άκουσον-άκουσον) 10 Ε, ενώ είναι δωρεάν, εάν έρχεται συστηματικά, και αυτό ήταν ένα άλλο κρίσιμο σημείο στη σχέση μου με την εταιρεία σας…
Στις 15/10/15 πηγαίνουμε με τον δικηγόρο μου στο υποκατάστημά σας στην Βενιζέλου και διακόπτουμε την TV-OTE (ΟΧΙ το σταθερό και το διαδίκτυο), αν και μάς γίνεται τηλεφωνική πρόταση για μείωσή της στα 14 Ε…
Στον έλεγχο των εξερχομένων κλήσεων βλέπω μία κλήση (στις 1/7/15 6948792069) στον γιό μου, που της έχετε διάρκεια 52΄:59΄΄, η οποία μού θυμίζει φόλκς βάγκεν (πείραγμα των ρύπων-χρόνων), αφού μαζί του έχω Λακωνική επικοινωνία και το γεγονός με βάζει σε γενικότερες υποψίες… Κι εδώ ερχόμαστε σε ένα άλλο πολύ σοβαρό σημείο, που είναι ότι δεν έχετε (μάλλον εκ προθέσεως) σύστημα ενημέρωσης του υπόλοιπου χρόνου, το οποίο είχε η προηγούμενη (ΟΝ-telekom), που έκλεισε…
Παρόλα αυτά, ενώ περιμένω εκκαθάριση του λογαριασμού μου, για να τον εξοφλήσω (χρέωση χαρτιού εμφάνισης εξερχομένων, πίστωση προκαταβολής συνδρομών) χωρίς να με ειδοποιήσετε σχετικά προβαίνετε σε διακοπή της διαδικτυακής σύνδεσης και φραγή εξερχομένων κλήσεων από το σταθερό μου. Αυτή δεν ήταν μόνον μία εχθρική ενέργεια, αλλά και ύβρις ως προς τον πελάτη σας από τον οποίον έχετε πάρει διαχρονικά (και ως μονοπώλιο, αλλά κι εν συνεχεία ως ανταγωνιστική εταιρεία) απίστευτα ποσά. Μάλλον ο κόσμος σας δεν είμαστε εμείς, αλλά το πορτοφόλι μας…
Πάμε τώρα στις υπόλοιπες 2 συνδέσεις-σχέσεις, που έχουμε:
         Η 1η (και χρονικά) είναι το πρόγραμμα Internet On The Go Anyway 5 GM. Ο λογαριασμός 25 Ε το μήνα. Δίνετε κι ένα τάμπλετ (Asus) με διετή δέσμευση. Εγώ δεν έχω αρχικά ιδέα από τάμπλετ και γράψιμο επαφής και πρέπει να το συνηθίσω, αλλά έλα, που τα περισσότερά του είναι στρεβλά… Π.χ. Τα μηνύματά μου με το gmail του μερικές φορές κάνουν και 2-3 μέρες να πάνε στον παραλήπτη τους, που είναι αποκαρδιωτικό, αφού έτσι μάλλον πρέπει να γυρίσουμε στην Κλασσική Αλληλογραφία…
Πάω στην Κέρκυρα τον Ιούνιο του 2014 και δεν έχω σύνδεση για 1 εβδομάδα! Φυσικά για μένα τα 5 Γίγα είναι εκτός χρήσης μου, αφού καταναλώνω λιγότερο από 1 κι έτσι με αίτημά μου με πάτε στα 17,5 και το βρίσκω λογικό ποσό. Πριν 2-3 μήνες ξαφνικά κάνετε μονομερή αφαιρετική-οικονομική “αναβάθμιση” με αιτιολογία, που ούτε ο διευθυντής του καταστήματος μπορεί να εξηγήσει, και την οποία δεν αποδέχομαι… Οι λογαριασμοί σας λαβύρινθος και δεν υπάρχει Αριάδνη…
Τέλος είναι και η σύμβαση με το κινητό μου, όπου από καιρό έβαζα κάρτα σας των 10 Ε και μου κρατούσε μήνες. Με πείθει υπάλληλός σας να κάνω σύνδεση και με βγάζει με κάποιες εκπτώσεις (λόγω ηλικίας κ.α.) λίγα ευρώ πάνω από την κάρτα με μεικτό τελικό λογαριασμό 33 Ε (για κινητό και τάμπλετ), τον οποίον αποδέχτηκα. Και ξαφνικά για τον ανεξήγητο λόγο, που αναφέραμε πιο πάνω, ο λογαριασμός μου εκτοξεύεται στα 40 τόσα Ε κι αυτό δεν το αποδέχομαι διαπιστώνοντας μάλιστα ενδιαμέσως ότι έχετε μειώσει δραματικά τον αριθμό των χαρακτήρων στα SMS και διπλοχρεώνετε τις τυχούσες ολοκληρωμένες προτάσεις, που επιχειρεί κάποιος να στείλει. Μού είπανε ότι αυτό δεν ισχύει για το λατινικό αλφάβητο, που είναι βαθύτατα ύποπτο, αλλά δεν το έχω ελέγξει, γιατί δεν το χρησιμοποιώ…
Αυτή είναι η 2η καταγγελία μου και περιμένω το αποτέλεσμά της.
Για την 1η (Παρασκευή 13/11/15) μού ήλθε Σ.Μ. (σύντομο μήνυμα) ότι την εξετάζετε και θα μού απαντήσετε…
Οπότε αναμένω και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να μιλήσω με κάποιον υψηλά υπεύθυνο για την πολιτική και πορεία της εταιρείας σας, αφού μάλιστα διαθέτω και Άφθονο Χρόνο, γιατί τα μηνύματα από την Επικοινωνιακή Κοινή Γνώμη, που έχω ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος, δεν είναι ευχάριστα και μία εταιρεία πρέπει να δρά Προμηθεϊκά και όχι επιμηθεϊκά…
Σημειωτέον ότι τα παράπονά μου τα έχω γνωστοποιήσει πολλάκις (διατρέχοντας τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ “γραφικός”) στους υπαλλήλους του καταστήματός σας στην Σταυρούπολη…

Θεσσαλονίκη 11/1/2016
Φιλικά, αλλά καταγγελτικά

Υπογραφή ευανάγνωστη

Γιάννης Σαρατζίδης
(άκρως δυσαρεστημένος πελάτης σας
επιφυλασσόμενος παντός Νομίμου Δικαιώματός μου)

Η απάντηση της εταιρείας επικοινωνίας, που μετονομάζει την καταγγελία σε αναφορά, ομοιόμορφη και στις 2 καταγγελίες: ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜΑΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ (23/11/15 12:48 και 14/1/14 11:33).
Έστάλη με SMS (Σ.Μ. Σύντομο Μήνυμα σε Ελληνικό Αρκτικόλεξο) "παλαιάς κοπής και λογικά προνομιακό", αφού περιλαμβάνει 174 χαρακτήρες...

Συμπερασματικά: Είτε με μονοπώλια είτε με δήθεν ελεύθερο ανταγωνισμό (που τείνει σε “συναγωνισμό”) οι κακές συνήθειες δεν κόβονται…
Καταληκτικό: Για να δούμε πού θα οδηγήσει η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ τους, ενώ συσσωρεύεται η Διαδικτυακή Αλληλογραφία της ΑΙΟΛΙΚΗΣ και δεν ξέρουμε πως θα την πάρουμε, αφού μας έκοψαν την σύνδεση οι επεξεργασόμενοι τις καταγγελίες μας προτού τις επεξεργαστούν ( Das ist: deutsche Ordnung?)
Γιά.Σα.ς

Υ.Γ. Γιά ό,τι νεώτερο θα σάς ενημερώσουμε..

Υ.Γ. (15/1/2019 23:24) Ουδέν νεώτερον από το Αγωνιστικό Μέτωπο πριν τής γνωστής και αποτρόπαιης διαγραφής τών ανωτέρω καταγγελιών και τού ιστότοπου, όπου υπήρχαν αναρτημένες.7!!... Εντελώς τυχαία (delete by accident); Έ, όχι γιά Όνομα τού Θεού. Κι όποιος  πιστεύει το τυχαίον τής υποθέσεως μάλλον διακατέχεται από Παιδική Αφέλεια...
  Γιά.Σα.ς (και ανυποχώρητα κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου