Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Μάτια, που δεν βλέπονται, (γρήγορα λησμονούνται) πιότερο αγαπιούνται.7!!...

Σέ ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, Νικολέττα.
Μού έγραψε επιτέλους και η Έλενα και μάλιστα αναλυτικά. Περιμένω ακόμη Ευχές από τον Τέλη, πού συνήθως μού εύχεται λίγο μετά τα μεσάνυχτα καί είναι ο 1ος μου ευχέτης...
Δεν πειράζει κ. Γιάννη. Καί επίσης χαίρομαι που σας απάντησε και η κ. Έλενα καί αναλυτικά κιόλας. Επίσης βρίσκεστε στην Θεσσαλονίκη;
Ήλθαν το μεσημέρι οί Ευχές τού Τέλη με αρκετές ακόμη παλιών μας φίλων μέσω αυτού!!!
Η φωτογραφία είναι στην Θεσσαλονίκη καί μού τήν έστειλε ο Τέλης από το Βελιγράδι, αλλά δέν θυμάμαι πότε καί ποιός την τράβηξε... Εγώ είμαι στήν Λευκωσία καί δεν ξέρω πότε θα βολέψει το ταξιδιωτικό πρόγραμμα τού Τέλη, γιά να είναι εδώ έχοντας κενό μίας εβδομάδας ή δεκαήμερου...
Μέ θυμήθηκε η Φωτεινή, Αγαπημένη Μαθήτρια πρό Δεκαετίας καί σού αντιγράφω το μήνυμά της ελπίζοντας μετά από μερικά χρόνια να λάβω κάτι παρόμοιο καί από σένα:
Δάσκαλέ μου,
Χρόνια πολλά για τη γιορτή σας! Χρόνια πολλά και για το νέο έτος. Εύχομαι υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα, καθαρό μυαλό και όλα τα καλά. Πώς είστε;
Εγώ είμαι καλά. Φέτος δουλεύω στο ίδιο κέντρο ΑμΕΑ που ήμουν και πέρυσι, αλλά τους μαθαίνω και υφαντική εκτός από αγγλικά. Τους αρέσει πολύ. Έχω και κάποια ιδιαίτερα. Είμαι στο δεύτερο έτος του μεταπτυχιακού, το οποίο με έχει κουράσει αρκετά, γιατί έχω πολύ περιορισμένο χρόνο. Γενικά κουράζομαι πολύ, αλλά περνάω ωραία. Ο Βασίλης είναι καλά και αυτός. Τελειώνει τις σπουδές του. Έχει γίνει ο καλύτερος καθηγητής μαθηματικών στο χωριό του. Είμαστε πολύ αγαπημένοι. Και η οικογένεια είναι καλά, αν και η μαμά είχε ένα αρκετά σοβαρό πέσιμο πριν δυο μήνες και έσπασε το κεφάλι της. Ευτυχώς έχει σχεδόν αναρρώσει!!
Φιλιά πολλά!
Με αγάπη,
Φωτεινή
Καί η απάντησή μου:
Νομίζω πως μπορείς να φανταστείς πόσο μέ χαροποίησε το ηλεκτρονικό σου γράμμα. Ευχαριστώ για τίς ευχές σου καί τα νέα, πού μού έγραψες.
Χαιρετισμούς στόν Βασίλη σου καί τήν οικογένεια. Εύχομαι πλήρη αποκατάσταση της μητέρας σου.
Ο δάσκαλός σου είναι στην Κύπρο από τίς 21 Σεπτεμβρίου βοηθώντας τόν Τέλη, πού έγινε traveling coach μέ ταξίδια σέ Ισραήλ, Αίγυπτο, Ουγγαρία καί αυτές τίς μέρες βρίσκεται στό Βελιγράδι μέ 4 νεαρούς αθλητές...
Θεωρητικά είμαι καλά, όμως σε όλα τα πράγματα υπάρχουν τα υπέρ και τα κατά. Ήμουν έτοιμος να μήν σού ξαναστείλω ενημερώσεις θεωρώντας ότι δέν τίς διαβάζεις λόγω έλλειψης χρόνου...
Ψάχνω γιά έναν μεταφραστή ή μιά μεταφράστρια, πού να μπορεί να μέ αποδώσει στά Αγγλικά. Εάν έχεις υποψήφιους, μπορούν να δοκιμάσουν δειγματοληπτικά από τίς αναρτήσεις μου στό νέο Διαδικτυακό Βιβλίο τής ΑΙΟΛΙΚΉΣ.
Μέ Αγάπη
Ο δάσκαλος καί προπονητής σου
Γιά.Σα.ς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου