Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

Σημερινό βαϊμπερικό μήνυμα πρό τών ΦΏΤΩΝ...


(Απάντηση σε μήνυμα τής Νικολέττας)
Ελπίζω, αλλά δέν είχα νέα του για τον σημερινό αγώνα τού Γιώργου, πού σημαίνει ότι μάλλον έχασε, όμως μακάρι να ξέχασε να μού τό γράψει...
Ξύπνησα στίς 19:00 και είδα στό τάμπλετ ότι κάποιος άρεσε το σχόλιό μου περί Μότσαρτ καί Μουσικής. Είναι ήδη 4 τά like καί τα θεωρώ πιο σημαντικά από τα εκατομμύρια, πού μαζεύουν κάποια χαζοείδωλα.7!!
Το έγραψα Ελληνικά και Αγγλικά. Σού στέλνω τήν ή τό screen shot. Παρεμπιπτόντως η κάποτε συμπαίκτριά σου Ελένη Χ. δέν απαντάει στα ηλεκτρονικά μου μηνύματα καί θα μείνω μέ το μυστήριο αυτής τής πεισματικής άρνησης πνευματικής επαφής. Είχαμε τόσα κοινά ενδιαφέροντα... Από blogspots έως την Μουσική!!!
Τώρα ξαφνικά σκέφτηκα να μην την ξαναενοχλήσω μέ τα ενημερωτικά μου Η.Μ. Ποιά είναι η δική σου γνώμη ή καλύτερα τί θα έκανες εσύ, εάν ήσουν στή θέση μου;
Η Έλενα, επίσης πρώην μαθήτριά μου και νύν θεολόγος και νομικός, έχει να μού γράψει από τίς 8 Δεκεμβρίου, ενώ εγώ τής γράφω τακτικά (περίπου όπως και σέ σένα). Να σταματήσω να τής στέλνω κι αυτής βα.μ. (βαϊμπερικά μηνύματα), γιά νά δω πότε θά μέ ξαναθυμηθεί;
Τα έγραψα καί ξελάφρωσα...

Γιά.Σα.ς (καί παραδειγματικά κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου