Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

Χριστούγεννα 2020...

 Χριστούγεννα τού 2020.

Κοινή Ευχή περί Υγίειας.7!!

Αφορμή δέν εγύρευα, όμως τό viber μού τήν έδωσε προτρέποντάς με να ευχηθώ μέ...αυτοκόλλητο, τά οποία οι αναγνώστες ξέρουν ότι δέν τά συμπαθώ... Κι επειδή σχεδόν όλα πρέπει να τα δοκιμάζουμε, επέλεξα έν εκ τών 5 προτεινομένων. Το αγαπημένο μου βάϊμπερ, που δέν ξέρω τί θά έκανα (επικοινωνιακά) χωρίς αυτό, έβγαλε όλες τίς επαφές τού κινητού κι εγώ επέλεγα όσους είναι φωτογραφημένοι στήν SPU μου (μήν εξαιρώντας κι όσους μ' έχουν στενοχωρήσει ή πικράνει)... Επρόκειτο γιά μία καθαρά τυπική ευχή, αλλά η ανταπόκριση ξεπέρασε καί τίς πλέον αισιόδοξες προσδοκίες μου. Τό θέμα είναι πρός Επιστημονικήν Διερεύνησιν!

Η Αντιγόνη μού έστειλε καί Συγκινητικό ηχητικό μήνυμα.

Η Ειρήνη τό καλύτερο


"ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΈΝΔΡΟ"που έχω δεί έως τώρα καί θά προσπαθήσω να τό μοιραστώ μαζί σας αναρτώντας το...

Ακούω τούς περαστικούς συγχωριανούς μου αλληλοευχομένους μέ κεντρική ευχή τήν Υγεία, πού τήν λάτρευαν φυσιολογικά οί Πρόγονοί μας.7!!...

Γιά.Σα.ς (ανορθόγραφα "Γειά Σας" καί πολυτρόπως κοντά σας)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου