Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

Βαϊμπερικοί Διάλογοι.7!!...

(Χθές μεταξύ 20:46-22:03)
ΟΚ προσαρμοζόμενε διεθνή διαιτητά μου!
Εγώ μόλις τελείωσα το σχόλιό μου μέ αφορμή ένα  trailer, που είδα καί το θέτω στήν κρίση σου...

Είσαι φοβερός.παραδέχομαι...ήρθε και ο τρίτος της παρέας...πιτσιρικάς μου φαίνεται οπότε του αξίζει το ραντζο...αχαχαχαχα

Ναι, μού κατεβαίνουν (μέ πολιορκούν γιά τήν αρμονία τής μεταφοράς) που και που 
κάποιες νύμφες br.ide.s (brilliant ideas) και συχνά ενδίδω στόν πειρασμό.7!!...
Η τελευταία, που παραλίγο να την προσπεράσω, επανέρχεται κατά χρονικά διαστήματα και τρίβεται στήν cpu μου εδώ και χρόνια ίσως..., ακουμπάει στήν έννοια discrimination, την οποία το λεξικάκι μου την μεταφράζει "διάκριση"  αμαυρώνοντας την δική μου έννοια-ιδέα περί αυτής εκφρασθείσα πολλάκις προφορικώς τε καί γραπτώς (Η ΔΙΆΚΡΙΣΙΣ ΥΨΊΣΤΗ ΤΩΝ ΑΡΕΤΏΝ ΕΣΤΙΝ).
Στήν προκειμένη περίπτωση μέ αφορμή το νεαρό σου συνάδελφο  they are a lot of discriminations and the most common (and innocent plus unnoticed-unobserved) of them is d.o.a. (discrimination of age).7!!... 
Συγγνώμη, που άρχισα ξαφνικά νά μην εκφράζομαι στήν Μητρική μας Γλώσσα, ενώ δέν είμαι ούτε κ' αν μέτριος έστω στήν Διεθνή τής Εποχής μας...
Καληνυχτώ την διαιτητική Τριανδρία ευχόμενος αρμονική συμβίωση για τίς υπολειπόμενες μέρες!

Γιά.Σα.ς (καί ημερολογιακά κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου