Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Εκ τού Εορτολογίου τού τάμπλετ...


Σήμερα γιορτάζουν:
Η Αρετούσα (τού ΒΙ.Κ.) και δέν ξέρω, εάν άλλαξαν τά θλιβερά νέα τού Αγαπημένου της είς τούς αιώνας...
Ο Ναούμ, ο οποίος έφτιαξε τίς πραγματοθήκες τής κουζίνας μας τό 1968, αλλά δέν ξέρω, εάν είναι ακόμη επί τής Γής, αφού η τελευταία μας συνάντηση μέ τήν Γερουσία τών Συκεών (πρώην Ροδοχωρίου... Αλήθεια ποιοί ηλίθιοι άλλαξαν τ' όνομα τής περιοχής;) στήν Δενδροφυτεία, όπου συνεδρίαζε, ήταν πρίν μερικά χρόνια χωρίς νά θυμάμαι ημερομηνία, όμως ο Ναούμ (μετά τήν αναγνώρισή μας) είχε πλέξει τό εγκώμιο τού πατρός μου, Δημητρίου τού Πολυπαθούς.7!!... Δέν μπορεί να μήν έχω γράψει κάτι γιά εκείνες τις έκτακτες συμμετοχές μου στίς χωρίς πρακτικογράφο συνεδριάσεις της...
Τέλος γιορτάζει ο καθηγητής μου- Φυσικός-Φιλάρετος, τού οποίου προσωποφωτογραφία υπάρχει στήν CPU μου. αλλά καί ο αξέχαστος ορισμός του περί τού τί πληγή εστιν: Λύσις τής συνεχείας τού δέρματος.7!!
Όσο γιά τόν αύριο εορτάζοντα Σοφό Σόλωνα, πού φιλοξένησε ο Κροίσος, καί τό ΜΗΔΈΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΈΛΟΥΣ ΜΑΚΆΡΙΖΕ του, ίσως αναλυτικότερα σέ άλλη ευκαιρία, γιατί Ηροδότου εορτή δέν υφίσταται.7!!...

Γιά.Σα.ς (καί μέ ανάκατες αναμνήσεις-ΑΝ.ΑΝ.- κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου