Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Εορταστική Επικαιρότης.7!!

Πολύς κόσμος γιορτάζει σήμερα: Άγγελοι καί Αρχάγγελοι, αλλά καί πολλοί άλλοι...
Πήραμε την θεία Αλεξάνδρα γιά τον Μιχάλη της, αλλά καί τον εορτάζοντα υιό της, που εδώ και χρόνια θέλει να μάς πεί ένα "μυστικό" από τού Νού τά Βάθη.... Το μυστικό είχε ξεχαστεί, αφού δεν είχε εκφραστεί εγκαίρως, δηλαδή πριν από 6-7 χρόνια... Μόνο το Ηλεκτρονικό Ημερολόγιο τού "Γιά.Σα.ς" μπορεί να μετατρέψει τήν άπιστη λήθη σε Πιστή Μνημοσύνη, αλλά με μεσολαβήσασα Ανυπολόγιστη Χρονική Αυτοθυσία. Ο νοών νοείτω, εννοείτω καί μή παρανοείτω Κάτι μού θυμίζει κι αυτό, αλλά τής Αναζήτησης-Εύρεσης είναι φυλακτό.7!!...
Ο εορτάζων γίνεται παππούς σέ 3 μήνες και το εγγονάκι τού υιού καί δισεγγονάκι τής θείας-μάνας τής Κυρίας Λίτσας έσται κοριτσάκι. Ευχόμαστε "Καλή Λευτεριά" καί Αίσιον (κατά Σόλωνα) Τέλος πάντων ημών.7!!
Γιά.Σα.ς (καί εορταστικά εν συντομία κοντά σας)
Υ.Γ. Ο Αριστο-Τέλης πάει, πρίν ταξιδέψει για τήν Γή τών Φαραώ μέ διαφορετικά τού Σόλωνος μηνύματα, γιά 2 κούπες, οι οποίες συμβολίζουν κάλλιστα τίς Πυραμίδες τους, αφού χρειάζονται χρόνια, γιά να "κτιστούν" αμφότερες...
Υ.Γ 2 Στήν νέα μας φιλική γνωριμία πριν από λίγο στείλαμε τήν αγαπημένη μας "ρητο-ρική" σωκρατική ευχή εκφρασμένη συμπληρωματικά καί διαχρονικά: ΧΡΌΝΙΑ ΩΡΑΊΑ ΚΑΊ ΠΟΛΛΆ ΜΈ ΑΡΜΟΝΙΚΉ ΦΡΟΝΤΊΔΑ ΝΟΎ, ΣΏΜΑΤΟΣ ΚΑΊ ΨΥΧΉΣ. ΟΎ ΓΆΡ ΤΟ ΖΉΝ ΠΕΡΊ ΠΛΕΊΣΤΟΥ ΠΟΙΗΤΈΟΝ, ΑΛΛΆ ΤΌ ΕΎ ΖΉΝ.7!! Γιάννης Σαρατζίδης

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου και για τις ευχές σου.
    Ήταν πολύ σημαντικό το ότι διασώθηκαν όλα σου τα γραπτά και από όσο γνωρίζω μόνο λίγα δεν είναι !
    Από το 2009 αν θυμάμαι καλά, έχω και εγώ τον προσωπικό μου χώρο στο blogspot, κάτι το οποίο μάλλον δεν στο έχω κοινοποιήσει. Το έχω ολίγον(!) εγκαταλείψει για να είμαι ειλικρινής τα τελευταία χρόνια αλλά το τελευταίο διάστημα που ξαναμπήκα και άρχισα να διαβάζω και να βλέπω τις φωτογραφίες μου, διαπίστωσα πόσα πολλά πράγματα έχουν γίνει (έχω κάνει) και πόσο ενδιαφέρον είναι να ανατρέχει κανείς στο παρελθόν (του).
    Η διεύθυνση είναι : chobesplace.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή