Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Της Αγίας Αικατερίνης.7!!...

22:39:12 Μίλησα 30΄ περίπου με την Λαμπρινή κι έμαθα ότι είναι τής Αγίας Αικατερίνης (Κατίνας), οπότε τής ευχήθηκα για την Αιωνόβια μητέρα της.7!!
Ίσως γράψω αύριο κάτι, αλλά δεν ταιριάζει με το ΦΙΛ.ΑΥΤ.Ο, που τής είπα περί Χρόνου πριν από λίγη ώρα, οπότε ό,τι γράψω τώρα.
Είδα στο εορτολόγιο, που υπάρχει στον Άσσο μου (1ο τάμπλετ). Εκεί γιά αύριο μαζί με τους Στέλιους αναφέρει και το “Τέλης” και μάλλον το βλέπω γιά 1η φορά.
Σήμερα λοιπόν γιορτάζουν οι Αικατερίνες-Κατερίνες-Κατίνες. Μού το θύμισε η Παραμυθιώτισσα Μούσα μου Λαμπρινή προσγειώνοντάς με από τα Φιλοσοφικά, που άρχισα και δεν έλεγα να τελειώσω... Γιορτάζει λοιπόν η Αιωνόβια μητέρα της καλουμένη και γνωστή ως θεία-Κατερίνα, η οποία είμαι σίγουρος ότι θα κατηφορίσει (Και τής το ευχόμαστε διακαώς!!!) οσονούπω την Εκαντονταετία και θα τής ζητάνε συνέντευξη τα κανάλια, γιά την οποία θα πρέπει να προετοιμάζεται.7!!...
Δεν θυμάμαι τι έχω γράψει (και άν...) τα 17 χρόνια στο path-del., γιά να σάς βάλω την σύνδεση. Με την ευκαιρία θα ήθελα να μάθω πώς έχουν εισπράξει οι άλλοι 399 διαχειριστές την αποτρόπαιη αυτή Ε.Π.Ε. (Εγκληματική Πνευματική Ενέργεια), που γίνεται και Ε.Π.ΕΝ. Εγώ πάντως έχω εκφραστεί αρκούντως βοερώς, αν και υπάρχει ο μπαμπούλας τής ΣΥΚΟ.ΔΥΣ. εκ μέρους τών εγκληματιών, οι οποίοι με διαφόρους τρόπους εμποδίζουν την Ε.Δ.Ι.-ΕΛ.Δ.Ι. (Ελεύθερη Διακίνηση Ιδεών), ενώ καί άλλες διακινήσεις όντας σε ανησυχητική έξαρση διαλανθάνουν τής προσοχής των εντεταλμένων και αμειβομένων φυλάκων (Εξ ού και το καταλυτικό ερώτημα: “Ποιός θα μάς φυλάξει από τούς φύλακες;”
Γιά.Σα.ς (και κατόπιν Υπενθυμίσεως κοντά σας)
Υ.Γ. Ελπίζω να μην φτάσουμε κάποτε να ονομάσουν την εορτή αυτή: Της αγίας κατίνας...
Υ.Γ.2 Το αναζητούμενο ΦΙΛ.ΑΥΤ.Ο (Φιλοσοφικό αυτοκόλλητο) είναι: Ένας τρόπος υπάρχει να σταματήσει να μάς κυνηγάει ο χρόνος: Ν' αρχίσουμε να τον κυνηγάμε εμείς.7!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου