Σάββατο 23 Μαΐου 2020

 

Η σωματική απώλεια ενός Διαχρονικού Φίλου μας.7!!... 

 Ο Φίλος μας Γιάννης Σειραδάκης δεν είναι πιά κοντά μας...

Εκ τού Ημερολογίου μου τού 2020
5/1/20 ...20:29 Μόλις τελείωσα το διάβασμα τών σημερινών ημερολογίων τής Τριετίας (1975,1977, 2000). Παρελαύνουν πολλά πρόσωπα με κύριο τόν Γιάννη Σειραδάκη, τήν πρώην σύζυγό του και τα παιδιά τους Μιχάλη κι Έλενα, τα οποία εμαθήτευσαν γιά λίγο στήν ΑΙΟΛΙΚΉ!!...
Τρίτη 7/1/20 (Σελ. 32)
...24:11 Τί μέρα κι αυτή. Πήραν και πολλοί (σχετικά), αλλά πήρα κι εγώ γι' αλληλοευχές τον Γιάννη Σειραδάκη, τον Γιάννη Κόκκινο και τήν Ιωάννα Τριανταφύλλου (Η μητέρα της ήταν συγκινητική). Πήρα και τόν Γιάννη Μαργαρίτη δίς, αλλά δέν απήντησε.
Πέμπτη 5 Μαρτίου (σελ. 313)
...Μετά πήρα τόν Τάσο Σταμπουλή, που έλειπε και μού είπαν να ξαναπάρω σε 5΄. Γιά να γεμίσω τον χρόνο πήρα τον Γιάννη Σειραδάκη και δεν είναι καλά στήν Υγίειά του, ενώ εγώ ήμουν κεφάτος, αλλά μετά συνήλθα. Γεννήθηκε το 1948 (εκ τού Αλφαβητικού καταλόγου), δηλαδή είμαι 2 χρόνια πρεσβύτερός του... Τού ευχήθηκα να γίνει γρήγορα καλά, γιά να με ξεναγήσει στόν Έναστρο Ουρανό ως τήν τελευταία μου επιθυμία, πριν φύγω γιά το Επιστημονικώς Άγνωστον (Υπερπέραν).14!!...

Τρίτη, 21 Απριλίου2020 (σελ. 481)

...Τού έστειλα το τελευταίο μου ομαδικό ηλεκτρονικό μήνυμα... Και το κείμενο αυτού: Βρήκαμε τελικά τρόπο ανάρτησης “πρoϊόντων” τής 13ης Θεάς, οπότε πεδίον θέασης απεριόριστον.7!!... Οι πρώτες 7 φωτό σάς περιμένουν ανυπόμονες! Χριστός Ανέστη, αλλά νά μήν ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι Προσωπικές μας Αναστάσεις.7!!... eoliki7.blogspot.com
Ήταν τόσο ουσιαστικά τυπικός και δεν απήντησε... Έπρεπε να καταλάβω το ελευσόμενο, αλλά μέσα στήν ομαδικότητα έχασα τήν Μοναδικότητα.7!!...
Καί σήμερα (12/5/20): 22:04:08 Πρίν από λίγη ώρα έμαθα από τόν Τέλη ότι στίς 3 τού μηνός απεβίωσε ο Φίλος μας Γιάννης Σειραδάκης. Το ήξερε από το διαδίκτυο και δεν μού το είπε, γιά να μην στενοχωρηθώ γνωρίζοντας το ευσυγκίνητο τού πατρός του!!!... Φυσικά έβαλα τα κλάματα και ήταν δικύμαντα (first wave and second wave)... Δέν ξέρω, εάν πρίν ή μάλλον μετά μετέτρεψα στ' Αγγλικά και το Γεγονός μου, που μπορώ να το αφιερώσω στόν Γιάννη, όπως και την θαυμάσια Αφροδίτη, που τράβηξα (πρίν ή μετά; μάλλον μετά) και τήν έδειξα και στόν αγγελιαφόρο τής Τελικής είδησης γιά έναν από τούς λίγους Ανθρώπους τής μεταοργουελικής εποχής μας.7!!...
Γιά.Σα.ς (και παρηγορητικώς κοντά σας)
Υ.Γ. Η πρωτότυπη έκφραση τής Ρουαγιαννικής Σκέψης (Υ.Γ. 4) ήταν αφιερωμένη στή Λίτσα, ενώ ή Αγγλική (Διεθνής), εάν τά καταφέρω και τήν ανακαλέσω από τήν υπερφορτωμένη CPU μου, αφιερώνεται εκ τών προτέρων στον Γιάννη...
Υ.Γ. 2 Τού αξίζει ένας μετακήδειος ασυνήθιστος, όπως ήταν κι ο ίδιος.7!!...
Υ.Γ. 3 Οι φωτογραφίες τής Αφροδίτης (χθεσινή στίς 21:16) καί τού Ηλίου (σημερινή) δέν είναι εκ τού Αστεροσκοπείου, αλλά εκ τού μπαλκονίου...
Υ.Γ. 4 Το Γεγονός τό δέχεσαι,
όποιο αυτό κι άν είναι...
Τό Γεγονός, άν δέν δεχθείς,
σίγουρα θέ νά τρελαθείς.7!!... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου