Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Τί γράψαμε γιά το ταμείο τής Τ.τ.Ε. στίς 20.3.75; Μάλλον πρόκειται γιά πρώιμο Διαχρονικό Εκτελεστικό Απόσπασμα (Δ.Ε.Α.).7!!...

"Τό ταμείο μάς έφαγε "λάχανο" τίς κρατήσεις συμψηφίζοντάς τες μέ κάτι φανταστικές οφειλές μου πρός τό πρόσωπό του... Φαρμακώθηκα. Τί νά λέει άραγε ο κανονισμός τού ταμείου; Τά συμψηφίσανε νόμιμα ή παράνομα; Αυτό ήθελα νά ξέρω. Σέ περίπτωση παρανόμου συμψηφισμού θέλω νά τά διεκδικήσω. Μπορώ όμως, έχω τη δύναμη εγώ- ένα άτομο- νά τά βάλω μ' έναν πανίσχυρο τραπεζικό οργανισμό; Είναι προτιμότερο ν' αφοσιωθώ στή δουλειά μου από τό νά κάθομαι νά σκαλίζω τόν οχετό!"

Υ.Γ. 20ης.3.20 Πολύ θά ήθελα νά ξέρω, άν οί κρατήσεις (καί μή επιστραφείσες παραλόγως) από την 18μηνη εξαντλητική μου εργασία στο υποκατάστημα Σερρών συμπεριλαμβανόταν στ' αποθεματικά τών "ταμείων", που παίχτηκαν στο Χ.Α. (χαχαχά) καί χάθηκαν τόν επόμενο αιώνα.7!!...

Γιά.Σα.ς (καί αξέχαστα κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου