Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Τι μέρα κι αυτή Επανενωτική, αλλά καί Ανανεωτική.7!!...


Μέ θυμήθηκαν 8. Τηλεφώνησα κι εγώ σε άλλους 4 ώς εξής: Χρόνια μας Ωραία καί Πολλά μέ Αρμονική Φροντίδα Νού, Σώματος καί Ψυχής. Ού γάρ τό ζήν περί πλείστου ποιητέον, αλλά τό ΕΎ ΖΉΝ.7!! (Τό έχω μάθει απ' έξω-νεράκι από τίς πολλές φορές λόγω Επαναλήψεως, τής γνωστής Μητέρας τής Μαθήσεως)
Παλιότερα έστελνα δεκάδες Σ.Μ. (SMS στήν καθομιλουμένη!), αλλά η μή ανταπόκριση τών παραληπτών μέ απογοήτευσε...
Πήρα λοιπόν τόν Σειραδάκη, τόν Κόκκινο, τόν Μαργαρίτη καί τήν μικρή συνεσταλμένη μαθήτριά μου Ιωάννα, η οποία πλησιάζει στην ηλικία, που άρχισα εγώ το Τέννις... Η γιαγιά της η Φανή έφυγε στά 97 καί ανέφερα τον Kirk Douglas μέ τά 103 του. Θυμάμαι τίς επισκέψεις μου πηγαίνοντας ή φεύγοντας από τά γήπεδα τής Μίκρας, αλλά βέβαια όχι καί τίς συνομιλίες μας...
Μόνο τό ΑΓ.ΗΜΕ. (Άγιο Ημερολόγιο) μπορεί νά μάς διαφωτίσει καί για νά δώσω τό έναυσμα θά διαβάσω τί έγινε τού Αγιαννιού το 1975, τό 1979 καί το 1992 από τό Ημερολόγιό μου, που είναι δίπλα μου καί με συντροφεύει αδιαμαρτύρητα καί καρτερικά...
Φαντάζεστε νά έγραφαν Καθημερινώς Ημερολόγιο ο Σωκράτης, ο Πλάτων καί ο Αριστοτέλης.7!!;

Γιά.Σα.ς (καί οπωσδήποτε ημερολογιακά κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου