Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Τί ευχάριστο σόκ ήταν αυτό;7!!...


Κατά τήν αποψινή διακοπή ρεύματος είχα τήν ευκαιρία νά "ψηλ-αφήσω" κάποια Πράγματα βλέποντάς τα μέ "σκοτεινή" ματιά...
Τα αντιμοναξιακά εργαλεία είχαν εξαντληθεί ενεργειακά κι όταν η ΔΕΗ έφερε καί "Είδομεν τό φώς το ηλεκτρικόν" σκέφτηκα να ρίξω μιά ματιά στίς επισκέψεις καί δέν πίστευα στα μάτια μου φοβούμενος ότι μού κάνει πλάκα τό δεξί σέ συμπαιγνία μέ τό αριστερό...
101 επισκέψεις χθές: Κι αυτό δέν έχει "ματαένει".7!!  Κι εγώ ήμουν στόν Ράσελ, τόν Γιούνγκ καί τόν Χάξλεϊ...
Σημειωτέον ότι έχω κι ένα Ρουαγιάν γιά τόν αριθμό τών αναρτήσεων και τήν αντίστοιχη επίδρασή τους, αλλά δέν το έχω μάθει απ' έξω καί ψάχνω να το βρώ στό ΆΓ.ΗΜΕ. (Άγιο Ημερολόγιο), γιά νά τό αντιγράψω, καθότι Αντιγραφεύς ειμι τού εαυτού μου...
Γιά.Σα.ς (καί ενθουσιαστικά κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου