Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Βαϊμπερικοί Διάλογοι μέ πρώην Μαθήτριά μου.7!!...

8/8/19 21:50
Να σού στείλω πίτσα ή λουκανικοτυροπιτάκια;
Μίλα μας καί μή μάς αγαπάς.7!!...
7/9/19 21:42
Μεγάλη μέρα σήμερα, αφού επί τής σκάλας ών κλάδεψα καί τήν άοσμη κόκκινη γιγαντοτριανταφυλλιά.7!!
8/9
Γιγαντοτριανταφυλλια ε; Σε τι κατάσταση βρίσκεται; Οι δικές μας δυστυχώς δεν έχουν φύλλα ενώ το πότισμα τους είναι κανονικό.7!!

15:50 Από φύλλα πάει καλά, όμως άνθη τέλος...

19:18 Πω πω κρίμα..
19:19 Τα λουλούδια είναι πανέμορφα, δίνουν ζωη, χρώμα και φτιάχνουν τη διάθεση

22:29 Μαραίνονται όμως καί γρήγορα... Ίσως γι' αυτό τα φωτογραφίζω, γιά νά τά βλέπω εκ τών υστέρων ενθυμούμενος αυτά, που μού πρόσφεραν...

9/9 13:56 Πραγματικά γρήγορα..η φωτογραφία είναι μια πολύ καλή λύση για να τα θυμάστε..

24/9 11:27 Κάθε χρονιά και χειρότερη, αντί για καλύτερη..αυτό βλέπω
Δυστυχώς!
Φεύγω από το σπίτι 8 και γυρνάω 10 το βράδυ
Είμαι στο γραφείο, μετά κάνω μαθήματα σε παιδάκια, μετά αγγλικά και αισίως γυρνάω 10 το βράδυ που τρώω το μεσημεριανό μου..
Και αμοιβή μόνο από το μαθήματα με τα παιδιά
Εσείς τι κάνετε;

Εγώ πληρώνω το ληστρικό κράτος.7!!!

Τι σας έκαναν πάλι;

Χθές μπήκα στή ρύθμιση τών 48 δόσεων γιά 8.900 ε συσσωρευμένα ενφια...

Μμμ

Κόλαση έγινε η ζωή μου, αλλά ευτυχώς δραπέτευσα στο χωριό...
Επίσης ρύθμιση 5 δόσεων γιά τον φετινό ένφια.
Και άλλες 3 δόσεις γιά τον φετινό φόρο εισοδήματος.
Εισόδημα; 700 ε από ετήσια ενοίκια κληρονομηθέντων αγροτεμαχίων καί 271 ε σύνταξη ικα.7!! Και δέν έρχεται κανένας πληρωμένος κονδυλοφόρος γιά...συνέντευξη.7!!...

Εσύ στ' αχνάρια τού προπονητή σου, που έκανε φροντιστήρια (Αρχαία, Έκθεση κι Αγγλικά) από τά 19 του...
Όσο γιά τό μή γευματίζειν, ουδέν κακόν αμιγές καλού, αφού κρατάς τήν σιλουέτα σου!!!

Φόρους, φόρους, φόρους, γεμίσαμε!! Ακούστηκε ότι θα μειωθούν κάπως...άντε να τους δούμε!

Ευτυχώς που έχετε το χωριό και μπορείτε να δραπετεύσετε, δίνει ζωή

Χαχαχαχα, σε ωραία βήματα βαδίζω 😍

Με τις τόσες ώρες που μεσολαβούν στα γεύματα, θα κοιμηθεί ο μεταβολισμός μου..

Ώρα ν' απολαύσετε τό "μεσημεριανό" σας, ασκουμένη μου μαθήτρια.7!!...

27/9 Νομίζω θα αποτρελαθω ακόμα δεν ξεκίνησε η χρονιά.7!!
Ψυχική κούραση την έχω πάντως..μ
Καλημέρα σας.7!!

Καλημέρα μας.7!! Κι άς το πιστέψουμε ασχέτως αποτελέσματος...
93' γιά τά πιατικά μου μετά το ογκρατέν καί το ρεβανί...

Πάλι κάνατε χαμό από ωραίες γεύσεις.7!!

Προσπαθώντας νά σού στείλω κάποια φωτό ακούω καί ορώ (από τό 1ο τάμπλετ μου) ένα 10λεπτο οράκι ονόματι ΤΑ ΒΑΛΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ καί σχολιάζω τά ορώμενα αυστριακά κάστρα.7!!...
Μακάρι νά μπορούσα νά τό ανεβάσω στόν λογαριασμό μου στο youtube... Τόν έχεις δεί ποτέ;
Ογκρατέν έφτιαξα πρίν λίγες μέρες, γιατί αρέσει πολύ στόν Τέλη, αλλά γιά ρεβανί πρέπει νά δώ τό λογιστικό αρχείο μου ονόματι "Γλυκίσματα-φαγητά".

Γράφεται κάθε μέρα σε αρχείο ότι μαγειρεύεται; Όχι δεν τον έχω δει ποτέ..

Υπάρχει καί 2ο έγγραφο με τίτλο "μενού", όπου σημειώνω τί τρώω πρωί, μεσημέρι καί βράδυ.7!!... Πίστεψέ το.

Ιδιαίτερο.7!!

7/10 Καλημέρα μας!
Αποξενωθήκαμε τελείως...
Ούτε στις Κυριακάτικες "ενοχλήσεις" μου δέν απαντάς αναπαυομένη...
"Τί σού 'χω κάνει πές μου τί;", που ρωτάει κάποιος σ' ένα παλιό άσμα.7!!
-(Έλ.α...) Δέν μού 'χεις κάνει κάτι τι: Γιά όλα φταίει η Ζωή.7!!...

9/10 Καλημέρα μας, παιδιά, τραλαλά -τραλαλά. Η χρυσή ανατολή στη δουλειά μάς προσκαλεί...
Από τήν εποχή τής θείας Λένας, άν τήν θυμάσαι, όπου καί νά 'σαι...

Γιά.Σα.ς (καί βαϊμπερικώς κοντά σας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου